„Algiro“ viešbutis 2 mln. eurų investuoja šalia svarbios Kauno transporto arterijos
Privataus kapitalo Kauno viešbutis „Algiro Hotel“ baigia
įgyvendinti 2 mln. eurų vertės investicijų projektą, kuris netrukus
padvigubins jo turimus apgyvendinimo pajėgumus. Beveik du trečdalius,
arba 1,3 mln. eurų dydžio paskolą viešbučio išplėtimui suteikė Medicinos
bankas.
Savanorių prospekte įsikūręs 3 žvaigždučių viešbutis, dabar
turintis 23 kambarius, baigia įrengti naują korpusą, kuriame bus dar 24
kambariai. Viešbučio savininkės, įmonės „Algiro“ vadovas Algirdas
Paulauskas sako, kad viešbutis išaugo savo pajėgumus ir vieno korpuso
jam jau buvo per mažai.
„Kauno atsinaujinimas, sporto ir kultūros renginiai padėjo
atkreipti keliautojų akis į mūsų miestą. Svečių srautus didino kultūros
sostinės statusas 2022-aisiais, vykęs NATO susitikimas, jų pritraukia
Kaune vykstančios „Žalgirio“ rungtynės. Jaučiame potencialą plėsti
verslą, todėl neabejojame savo sprendimu investuoti į naują korpusą“, –
teigia jis.
Pasak A. Paulausko, šalia senojo korpuso veikia įprasta automobilių
parkavimo aikštelė, o po naujuoju viešbučio korpusu buvo įrengta
požeminė. Kadangi dalis svečių atvyksta su transportu ir jiems svarbu
turėti kur prisiparkuoti, taupydamas sklypo vietą „Algiro Hotel“
investavo į požeminę aikštelę.
„Iškilus naujajam korpusui, esamas sklypas ir taip yra visiškai
užstatytas. Išnaudojome visas turimas galimybes, didindami
apgyvendinimui skirtų vietų skaičių. Svarstant apie plėtros galimybes
ateityje, jos įmanomos nebent didinant pastatų aukštingumą, jeigu tai
leis teisės aktai. Naujasis korpusas duris atvers lapkričio
pabaigoje-gruodžio pradžioje“, – aiškina viešbučio valdymo įmonės
vadovas.
Medicinos banko Verslo tarnybos direktorius Julius Ivaška teigia,
jog pasibaigus koronaviruso pandemijai, svetingumo sektorius įžengė į
naują plėtros ir augimo etapą.
„Ne paslaptis, kad dominuojant socialinių kontaktų ribojimams dėl
koronaviruso, betarpiškai su žmonėmis gyvai dirbančių paslaugų teikėjų
darbas buvo sutrikdytas, o perspektyvos – miglotos. Tuo metu svetingumo
sektoriui labiausiai rūpėjo ne plėtra, o išgyvenimo klausimai. Su
„Algiro“ dirbame nuo 2014 metų, todėl nuolatinis kontakto palaikymas ir
glaudus ryšys leido mums kartu grįžti prie viešbučio išplėtimo bei
padėti įmonei sklandžiai įgyvendinti savo planą“, – komentuoja jis.
Anot J. Ivaškos, dirbant su viešbučio išplėtimu nepavyko išvengti
to, kad projektą pabrangino kylančios medžiagų ir statybos darbų kainos.
„Tai buvo išspręsta peržiūrint ir padidinant finansavimo apimtis.
Aplinkybės yra dinamiškos, jos keičiasi, priklausomai nuo situacijos
rinkoje. Vis dėlto, nuoseklus bendradarbiavimas leidžia išspręsti tokius
klausimus“, – teigia banko atstovas.
Valstybės duomenų agentūros duomenimis, šiemet pirmąjį pusmetį
šalyje buvo apgyvendinta 1,619 mln. turistų, arba 1,5 proc. daugiau negu
tuo pačiu laikotarpiu pernai. Nakvynių skaičius taip pat padidėjo 1,5
proc. iki 3,378 mln., o vidutinė viešnagės trukmė nepasikeitė ir liko
2,09 nakties.