Verslui

Tapkite klientu

„Urbo“ bankas – patikimas Jūsų finansų partneris!

Tapkite klientu nuotoliniu būdu

Tapkite „Urbo“ klientu iš bet kurios pasaulio vietos ir lengvai valdykite savo įmonės finansus

Finansinėmis paslaugomis naudokitės ten, kur Jums patogu

Patogiai atlikite mokėjimus interneto banke ar mobiliojoje programėlėje

Naudokitės plačia verslo finansavimo paslaugų pasiūla

Kaip tapti klientu nuotoliniu būdu ?

  • Banko klientu nuotoliniu būdu galite tapti, jeigu esate jeigu esate Lietuvos Respublikoje registruota įmonė;
  • Nuotoliniu būdu galite atsidaryti Banko sąskaitą su pasirinktu paslaugų planu bei naudotis banko teikiamomis paslaugomis;
  • *Atidarius sąskaitą iki 2024-02-29, 12 mėn. nuo sąskaitos atidarymo netaikomas paslaugų plano MB100 mokestis. Išskyrus juridinius asmenis nerezidentus ir rezidentus, kurių bent vienas iš dalyvių/akcininkų nuosavybės/kontrolės struktūroje ir/ar bent vienas iš naudos gavėjų yra ne Lietuvos Respublikos pilietis arba bent vienas iš dalyvių/akcininkų nuosavybės/kontrolės struktūroje yra ne Lietuvos Respublikoje registruotas juridinis asmuo.
Kaip tai veikia ?
  • Atliksite tapatybės identifikaciją naudojant „Smart-ID“ ar „Mobile-ID“ bei paprašysime jūsų pateikti asmens dokumento ir asmenukės nuotraukas;
  • Užpildysite kliento pažinimo anketą ir ją pasirašysite elektroniniu parašu;
  • Jeigu pildydami paraišką pateikėte visus duomenis, el. paštu, kurį nurodėte pildydami paraišką, gausite banko pranešimą, dėl paruoštų sutarties dokumentų pasirašymo;
  • Kai sutartį pasirašysite, gausite pranešimą apie galimybę pradėti naudotis mūsų paslaugomis.

Tam Jums reikės

Kvalifikuotos prisijungimo priemonės: „Smart-ID“ arba „Mobile-ID“
Galiojančio Lietuvoje išduoto paso, asmens tapatybės kortelės
Įrenginio su aukštos raiškos vaizdo kamera – rekomenduojame naudoti išmanųjį telefoną
Interneto naršyklės: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Internet Explorer, Safari arba Opera
Užtikriname, kad Jūsų pateikiami duomenys yra kruopščiai saugomi ir bus naudojami tik nurodytiems tikslams

Dažniausiai užduodami klausimai

„Urbo“ banke sąskaitos eurais ir užsienio valiuta atidaromos verslo klientams, registruotiems Lietuvos Respublikoje ar už jos ribų.

Banko klientu internetu galite tapti paspaudę nuorodą – Tapkite klientu.

Turėsite atlikti tapatybės identifikaciją naudojant „Smart-ID“ ar „Mobile-ID“ bei pateikti asmens dokumento nuotraukas ir pasidaryti asmenukę. Toliau užpildysite kliento pažinimo anketą ir ją pasirašysite elektroniniu parašu.

  • Per 1 darbo dieną nuo paraiškos pateikimo, Jus informuosime apie tolimesnius veiksmus.
  • Jeigu pildydami paraišką pateikėte visus duomenis, el. paštu, kurį nurodėte pildydami paraišką, gausite banko pranešimą dėl paruoštų sutarties dokumentų pasirašymo.
  • Kai sutartį pasirašysite, gausite pranešimą apie galimybę pradėti naudotis mūsų paslaugomis.
  • Dėl papildomos informacijos pateikimo, paraiškos atmetimo atveju, su Jumis susisieksime Jūsų nurodytais kontaktais.
  • Juridinio asmens antspaudą (jei tokį turite).
  • Juridinio asmens atstovo asmens tapatybės dokumentą (asmens tapatybės kortelę arba pasą).
  • Jei yra galimybė, užpildytą banko nustatytos formos kliento juridinio asmens anketą.
  • Išplėstinį išrašo iš Juridinių asmenų registro originalą arba VĮ Registrų centro prieigos kodą elektroniniam sertifikuotam juridinio asmens išrašui gauti.
  • Juridinių asmenų dalyvių informacinės sistemos (JADIS) duomenų apie juridinio asmens dalyvius išrašą.
  • Juridinių asmenų dalyvių informacinės sistemos naudos gavėjų posistemio (JANGIS) duomenų apie juridinio asmens naudos gavėjus išrašą.
  • Juridinio asmens steigimo dokumentą (įstatai ar kiti juos atitinkantys dokumentai, kurie nurodo kokiu pagrindu yra įsteigtas juridinis asmuo, bendrija, įstaiga, asociacija ar organizacija).
  • Notaro patvirtintą juridinio asmens įgaliojimo originalą, jei juridiniam asmeniui atstovauja ne vadovas, o į galiotas asmuo. Įgaliojimo pavyzdį rasite nuoroduose.
    Užsienyje išduoto įgaliojimo originalas turi būti patvirtintas dokumentų tvirtinimo pažyma (apostille) ir parengtas lietuvių, anglų arba rusų kalba, arba kita kalba kartu su notaro patvirtintu vertimu į lietuvių kalbą.
  • Juridinio asmens antspaudą (jei tokį turite).
  • Juridinio asmens atstovo asmens tapatybės dokumentą (asmens tapatybės kortelę arba pasą).
  • Jei yra galimybė, užpildytą banko nustatytos formos Kliento juridinio asmens anketą.
  • Juridinio asmens registravimo pažymėjimą arba jį atitinkantį dokumentą, patvirtinantį įregistravimą, kuriame būtų juridinio asmens pavadinimas, registracijos adresas, registracijos ar kiti veiklos įteisinimo duomenys.
  • Juridinio asmens įstatus (nuostatus, statutą) ir visus šių dokumentų pakeitimus;
  • Užsienio valstybės, kurioje įregistruotas juridinis asmuo, centrinio banko leidimą atidaryti sąskaitą kitoje valstybėje, jei to reikalauja tos užsienio valstybės, kurioje registruotas juridinis asmuo, teisės aktai.
  • Juridinio asmens organo sprendimą dėl juridinio asmens vadovo paskyrimo (išrinkimo).
  • Užsienio valstybės notaro ar kito kompetentingo pareigūno patvirtintą įgaliojimo originalą atstovauti juridiniam asmeniui, jei banko sąskaitos sutartį pasirašo įgaliotas asmuo.
  • Užsienio valstybės notaro ar kito kompetentingo pareigūno patvirtintą įgaliojimo originalą atstovauti juridiniam asmeniui, jei banko sąskaitos sutartį pasirašo įgaliotas asmuo.
  • Ūkininkai – ūkio įregistravimo pažymėjimą ir antspaudą (jei tokį turite).

  • Advokatai – teisės verstis advokato veikla liudijimą, advokato pažymėjimą ir antspaudą (jei tokį turite).

  • Advokato padėjėjai – Lietuvos advokatūros sprendimą dėl advokato padėjėjo įrašymo į Lietuvos advokatų padėjėjų sąrašą, advokato padėjėjo pažymėjimą ir antspaudą (jei tokį turite).

  • Notarai – notaro pažymėjimą, Lietuvos Respublikos teisingumo ministro įsakymą dėl paskyrimo notaru ir antspaudą (jei tokį turite).

  • Antstoliai – teisės verstis antstolio veikla liudijimą, antstolio pažymėjimą, Lietuvos Respublikos teisingumo ministro įsakymą dėl paskyrimo antstoliu ir antspaudą (jei tokį turite).

  • Asmens tapatybės dokumentą (asmens tapatybės kortelę arba pasą).

  • Jei yra galimybė, užpildytą banko nustatytos formos Kliento juridinio asmens anketą.

Visi klausimai