Įskaičiuotas minimalus pagrindinių banko paslaugų mokestis
Neribotas komunalinių mokesčių apmokėjimų skaičius internetu
Nemokamas lėšų pervedimas – skaičius pagal pasirinktą planą
Smart-ID sertifikato išdavimas
Sutaupykite pasirinkę vieną iš siūlomų paslaugų planų
E. sąskaitos automatinis apmokėjimas
Paslaugų planai neteikiami verslo klientams:
- rezidentams, kai bent vienas iš dalyvių/akcininkų nuosavybės/kontrolės struktūroje ir/ar bent vienas iš naudos gavėjų yra ne Lietuvos Respublikos pilietis ARBA bent vienas iš dalyvių/akcininkų nuosavybės/kontrolės struktūroje yra ne Lietuvos Respublikoje registruotas juridinis asmuo;
- nerezidentams, kredito ir mokėjimo įstaigoms bei elektroninių pinigų įstaigoms.
OUR mokėjimams taikomi papildomi mokesčiai nurodyti Paslaugų ir operacijų kainyne skiltyje „KREDITO PERVEDIMAI NE SEPA“ Paslaugų plano mėnesio mokestis mokamas kiekvieno mėnesio paskutinę kalendorinę dieną nepriklausomai nuo to, ar Klientas pasinaudojo į paslaugų planą įtrauktomis paslaugomis. Neišnaudotos paslaugos neperkeliamos į kitą kalendorinį mėnesį.
Išskyrus šių šalių mokėjimus - Baltarusija (BY), Jungtiniai Arabų Emyratai (AE), Armėnija (AM), Azerbaidžanas (AZ), Kazachstanas (KZ), Kirgizija (KG), Moldovos Respublika (MD), Tadžikistanas (TJ), Turkmėnistanas (TM), Uzbekistanas (UZ), Rusijos Federacija (RU), Turkija (TR).
Klientas turi teisę vieną kartą per kalendorinį mėnesį nemokamai pakeisti verslo paslaugų planą. Naujai pasirinkto verslo paslaugų plano sąlygos ir įkainiai pradedami taikyti nuo kito mėnesio pirmos dienos.
Klientas apie paslaugos plano nutraukimą turi informuoti Banką raštu prieš 30 kalendorinių dienų. Nutraukus paslaugų plano naudojimą, nepasibaigus kalendoriniam mėnesiui, paslaugų plano mėnesio mokestis taikomas už kalendorinį mėnesį nepriklausomai nuo nutraukimo dienos ir nurašomas mėnesio paskutinę kalendorinę dieną.
Dokumentas
Dažniausiai užduodami klausimai
Užsakyti verslo paslaugų planą gali juridinis asmuo rezidentas, išskyrus juridinius asmenis, kurių bent vienas:
- Dalyvių/akcininkų nuosavybės/kontrolės struktūroje ir/ar bent vienas iš naudos gavėjų yra ne Lietuvos Respublikos pilietis;
- Arba bent vienas iš dalyvių/akcininkų nuosavybės/kontrolės struktūroje yra ne Lietuvos Respublikoje registruotas juridinis asmuo.
- Klientas apie paslaugos plano nutraukimą turi informuoti Banką raštu prieš 30 kalendorinių dienų.
- Nutraukus paslaugų plano naudojimą nepasibaigus kalendoriniam mėnesiui, plano mėnesio mokestis taikomas už kalendorinį mėnesį nepriklausomai nuo nutraukimo dienos. Suma yra nurašoma paskutinę kalendorinę mėnesio dieną.
- Bankas turi teisę nutraukti paslaugų plano taikymą, išsiųsdamas apie tai Klientui pranešimą jeigu Klientas nesilaiko Mokėjimo paslaugų teikimo taisyklių ir Naudojimosi verslo paslaugų planu sąlygų Bankas nebetaiko paslaugų plano ar į jį įtrauktos paslaugos.
Pakeisti paslaugų planą galite prisijungę prie interneto banko. Užpildžius skaitmeninę prašymo formą, Jūsų planas bus pakeistas nuo kito mėnesio pirmos dienos.
- Mokestis mokamas kiekvieno mėnesio paskutinę kalendorinę dieną nepriklausomai nuo to, ar Klientas pasinaudojo į paslaugų planą įtrauktomis paslaugomis;
- Kliento neišnaudotos paslaugos neperkeliamos į kitą kalendorinį mėnesį.
Tapkite klientu jau dabar
Visos mokėjimo paslaugos elektroininiu būdu ir grynaisiais - viename banke!