Saugumas skaitmeniniuose kanaluose
Susipažinkite su saugumo internete rizikomis ir mūsų paruoštomis rekomendacijomis.
Svarbu - būkite atidūs!
Įspėjimus dėl naujų ar suaktyvėjusių sukčiavimo atvejų visada skelbiame interneto banko prisijungimo lange, tačiau norėdami apsaugoti asmeninius duomenis ir lėšas sąskaitoje, vis vien turėtumėte išlikti atidūs, kritiškai vertinti bei mokėti atpažinti galimus sukčiavimo atvejus. Todėl labai prašome Jūsų susipažinti su žemiau pateikta informacija, kuri padės išlikti budriems ir užtikrinti savo duomenų saugumą.
Neatskleiskite duomenų kitiems asmenims
Tikrinkite spaudžiamas nuorodas
Baigę darbą, atsijunkite nuo sistemos
Praneškite, jei kyla įtarimų
Saugus prisijungimas
- Norėdami prisijungti prie interneto banko stenkitės patys įvesti jo adresą (https://ibs.urbo.lt/) arba junkitės paspausdami nuorodą oficialioje banko svetainėje.
- Niekada neatidarykite el. paštu arba SMS gautos nuorodos, jeigu abejojate žinutės tikrumu. Atminkite, kad bankas niekada nesiunčia SMS arba el. pašto žinučių su prašymais įvesti jūsų asmeninę informaciją.
- Nustatykite mažą operacijų, atliekamų interneto banke, limitą ir didinkite jį tik tada, kai tai yra būtina.
- Pirkdami internetu arba lankydamiesi interneto banke įsitikinkite, kad adresų juostoje užrašytas interneto adresas yra teisingas.
- Naršyklės laukelyje, kuriame matote interneto banko adresą, spustelėkite spynelės piktogramą - taip galėsite patikrinti svetainės sertifikatą. Teisingas "Urbo" banko sertifikatas atrodo taip, kaip pavaizduota pavyzdyje.
Operacijų tvirtinimas
- Jei į telefoną gavote savo prisijungimo priemonės pranešimą įvesti Jūsų naudojamos prisijungimo priemonės kodą, bet tuo metu nesijungiate prie interneto banko arba programėlės, arba neatliekate mokėjimo, ignoruokite pranešimą.
- Atidžiai perskaityti, kam duodate sutikimą kiekvieną kartą, kai gaunate savo prisijungimo priemonės pranešimą įvesti prisijungimo priemonės kodą.
- Naudodamiesi „Smart-ID“ ir mobiliuoju parašu visada įsitikinkite, kad kontrolinis kodas, rodomas programėlėje ir interneto banke, sutampa. Taip pat patikrinkite, kad prisijungimo priemonės pranešime nurodyti duomenys sutampa su Jūsų atliekamos operacijos duomenimis.
Rašykite ar skambinkite mums iškart, jeigu:
Pastebėjote įtartinas operacijas savo sąskaitoje
Gavote pranešimą apie pakeistą slaptažodį, nors patys to nedarėte
Gavote pranešimą apie Jūsų vardu sukurtą Smart-ID paskyrą, nors patys paskyros nekūrėte
Įtariate, kad prisijungimui prie Jūsų interneto banko naudojami duomenys tapo prieinami kitiems asmenims
Susidūrėte su asmenimis, bandančiais išvilioti prisijungimo duomenis ar pasisavinti Jūsų pinigus
Pastebėjote įtartiną ar galimai saugumo spragą turintį internetinės bankininkystės ar mobiliosios banko programėlės veikimą
Gavote pranešimą apie pakeistus operacijų limitus, nors patys to nedarėte