Privatiems klientams

Paslaugų planas „Sumanus“

Planas už kurį Bankas moka Jums!

Užsisakius paslaugų planą „Sumanus“:

Palūkanos už likutį sąskaitoje virš 1000 eurų

Iki 3000 EUR/mėn. nemokamas lėšų įmokėjimas ir išmokėjimas Banko padaliniuose

Nemokama viena VISA debetinė kortelė

Neribotas skaičius nemokamų pervedimų internetu

Susipažinkite su visais paslaugų plano privalumais

Kas įtraukta į paslaugų planą?
„Sumanus“
Kas įtraukta į paslaugų planą?
Paslaugų plano mėnesio mokestis
„Sumanus“
0 Eur1
5 Eur
Kas įtraukta į paslaugų planą?
Minimalus pagrindinių banko paslaugų mokestis2
„Sumanus“
neribotas sąskaitų skaičius
Kas įtraukta į paslaugų planą?
1 VISA debetinės kortelės administravimas
„Sumanus“
nemokamai
Kas įtraukta į paslaugų planą?
VISA debetinės  kortelės išsiuntimas paprastuoju paštu Lietuvoje
„Sumanus“
nemokamai
Kas įtraukta į paslaugų planą?
Įmokos už paslaugas internetu
„Sumanus“
nemokamai
Kas įtraukta į paslaugų planą?
Pervedimai:
- Pervedimai eurais į kitą SEPA valstybės banką internetu
- Įmokos už paslaugas internetu
- Pervedimai visomis valiutomis Banko viduje internetu
- E. sąskaitos automatinis apmokėjimas
„Sumanus“
neribotas skaičius
Kas įtraukta į paslaugų planą?
Grynųjų pinigų išėmimas bankomatuose
„Sumanus“
pagal galiojančius paslaugos įkainius
Kas įtraukta į paslaugų planą?
Grynųjų pinigų išėmimas URBO banko padaliniuose
„Sumanus“
3 000 Eur/mėn.
Kas įtraukta į paslaugų planą?
Grynųjų pinigų įmokėjimas į banko sąskaitą, susietą su mokėjimo kortele, URBO banko padaliniuose
„Sumanus“
3 000 Eur/mėn.
Kas įtraukta į paslaugų planą?
Palūkanos3 už likutį sąskaitoje virš 1 000 eurų
„Sumanus“
1 dienos EURIBOR-2
Kas įtraukta į paslaugų planą?
Smart-ID sertifikato išdavimas
„Sumanus“
nemokamai

1Paslaugų planas „Sumanus“ su nuolaida (0 Eur/mėn.) taikomas Klientui, kuris per mėnesį gauna į Banke turimą sąskaitą įplaukas sumai virš 500 eurų ir atlieka ne mažiau kaip 5 atsiskaitymus VISA debetine kortele. Jei Klientas tris mėnesius iš eilės negavo į sąskaitą įplaukų ar neatliko atsiskaitymų kortele, Bankas jam vienašališkai nuo kito mėnesio pradeda taikyti Paslaugų planą „Sumanus“ be nuolaidos (5 Eur/mėn.).

2Minimalus pagrindinių banko paslaugų mokestis netaikomas vienai banko sąskaitai. Klientams nerezidentams, užsisakiusiems paslaugų planą, papildomai yra taikomas minimalus pagrindinių banko paslaugų mokestis nerezidentams. Klientais nerezidentais laikomi visi fiziniai asmenys, išskyrus asmenis, kurie laikomi rezidentais. Rezidentu laikomas asmuo teisėtai gyvenantis Lietuvos Respublikoje ar kitoje Europos Sąjungos ar Europos ekonominės erdvės valstybėje narėje gyvenantis fizinis asmuo, t. y. asmuo, kuris pagal Lietuvos Respublikos ar kitos nurodytos valstybės teisės aktus atitinkamai turi teisę gyventi toje šalyje.

3Palūkanos susietos su vienos dienos EURIBOR palūkanų norma ir skaičiuojamos kiekvieną dieną už vienos sąskaitos likutį, pasirinktos prie paslaugų plano „Sumanus“, esantį dienos pabaigoje pagal formulę: vienos dienos EURIBOR minus 2. Priskaičiuota palūkanų suma pervedama į banko sąskaitą ne vėliau kaip kitą dieną.

Kaip užsisakyti pasirinktą paslaugų planą?

1.
Pasirinkite paslaugos užsakymo būdą
Paslaugą galite užsisakyti internetu arba atvykę į banko padalinį.
2.
Pasirašykite prašymą
Susipažinkite sąlygomis ir pateikite prašymą taikyti pasirinktą paslaugų planą.
3.
Pradėkite naudotis paslaugų planu
Paslaugų planas pradedamas taikyti ne vėliau kaip kitą darbo dieną po pateikto bankui tinkamai užpildyto ir pasirašyto prašymo.

Dažniausiai užduodami klausimai

Paslaugų planas – tai klientui (fiziniam asmeniui) skirtas paslaugų rinkinys už fiksuotą mėnesio mokestį.

Paslaugų planas galioja neterminuotai, t.y. galios tol, kol Jūs nutrauksite jo galiojimą. Tačiau bankas turi teisę nutraukti paslaugų plano taikymą, išsiųsdamas apie tai klientui pranešimą tais atvejais kai:

  • Klientas nesilaiko mokėjimo paslaugų teikimo taisyklių arba naudojimosi sąlygų;
  • Bankas nebetaiko paslaugų plano ar į jį įtrauktos paslaugos.
  • Klientas apie paslaugos plano nutraukimą turi informuoti Banką raštu prieš 30 kalendorinių dienų.
  • Nemokamai keisti paslaugų planą klientas gali vieną kartą per kalendorinį mėnesį.
  • Nutraukus ar pakeitus paslaugų plano naudojimą nepasibaigus kalendoriniam mėnesiui, plano mėnesio mokestis taikomas proporcingai už kalendorinių dienų skaičių, kai planas buvo aktyvus. Mokestis yra nurašomas iki kito mėnesio 10 dienos.

Taip, bet fiziniam asmeniui – nerezidentui užsakius paslaugų planą, papildomai prie plano mokesčio taikomas minimalus pagrindinių banko paslaugų mokestis.

Tapkite klientu jau dabar

Visos mokėjimo paslaugos elektroniniu būdu ir grynaisiais - viename banke!