Paslaugų planas „Sumanus“
Planas už kurį Bankas moka Jums!
Užsisakius paslaugų planą „Sumanus“:
Palūkanos už likutį sąskaitoje virš 1000 eurų
Iki 3000 EUR/mėn. nemokamas lėšų įmokėjimas ir išmokėjimas Banko padaliniuose
Nemokama viena VISA debetinė kortelė
Neribotas skaičius nemokamų pervedimų internetu
Susipažinkite su visais paslaugų plano privalumais
5 Eur
- Įmokos už paslaugas internetu
- Pervedimai visomis valiutomis Banko viduje internetu
- E. sąskaitos automatinis apmokėjimas
1Paslaugų planas „Sumanus“ su nuolaida (0 Eur/mėn.) taikomas Klientui, kuris per mėnesį gauna į Banke turimą sąskaitą įplaukas sumai virš 500 eurų ir atlieka ne mažiau kaip 5 atsiskaitymus VISA debetine kortele. Jei Klientas tris mėnesius iš eilės negavo į sąskaitą įplaukų ar neatliko atsiskaitymų kortele, Bankas jam vienašališkai nuo kito mėnesio pradeda taikyti Paslaugų planą „Sumanus“ be nuolaidos (5 Eur/mėn.).
2Minimalus pagrindinių banko paslaugų mokestis netaikomas vienai banko sąskaitai. Klientams nerezidentams, užsisakiusiems paslaugų planą, papildomai yra taikomas minimalus pagrindinių banko paslaugų mokestis nerezidentams. Klientais nerezidentais laikomi visi fiziniai asmenys, išskyrus asmenis, kurie laikomi rezidentais. Rezidentu laikomas asmuo teisėtai gyvenantis Lietuvos Respublikoje ar kitoje Europos Sąjungos ar Europos ekonominės erdvės valstybėje narėje gyvenantis fizinis asmuo, t. y. asmuo, kuris pagal Lietuvos Respublikos ar kitos nurodytos valstybės teisės aktus atitinkamai turi teisę gyventi toje šalyje.
3Palūkanos susietos su vienos dienos EURIBOR palūkanų norma ir skaičiuojamos kiekvieną dieną už vienos sąskaitos likutį, pasirinktos prie paslaugų plano „Sumanus“, esantį dienos pabaigoje pagal formulę: vienos dienos EURIBOR minus 2. Priskaičiuota palūkanų suma pervedama į banko sąskaitą ne vėliau kaip kitą dieną.
Dažniausiai užduodami klausimai
Paslaugų planas – tai klientui (fiziniam asmeniui) skirtas paslaugų rinkinys už fiksuotą mėnesio mokestį.
Paslaugų planas galioja neterminuotai, t.y. galios tol, kol Jūs nutrauksite jo galiojimą. Tačiau bankas turi teisę nutraukti paslaugų plano taikymą, išsiųsdamas apie tai klientui pranešimą tais atvejais kai:
- Klientas nesilaiko mokėjimo paslaugų teikimo taisyklių arba naudojimosi sąlygų;
- Bankas nebetaiko paslaugų plano ar į jį įtrauktos paslaugos.
- Klientas apie paslaugos plano nutraukimą turi informuoti Banką raštu prieš 30 kalendorinių dienų.
- Nemokamai keisti paslaugų planą klientas gali vieną kartą per kalendorinį mėnesį.
- Nutraukus ar pakeitus paslaugų plano naudojimą nepasibaigus kalendoriniam mėnesiui, plano mėnesio mokestis taikomas proporcingai už kalendorinių dienų skaičių, kai planas buvo aktyvus. Mokestis yra nurašomas iki kito mėnesio 10 dienos.
Taip, bet fiziniam asmeniui – nerezidentui užsakius paslaugų planą, papildomai prie plano mokesčio taikomas minimalus pagrindinių banko paslaugų mokestis.
Tapkite klientu jau dabar
Visos mokėjimo paslaugos elektroniniu būdu ir grynaisiais - viename banke!