„Urbo“ bankas išleidžia VISA debetinę mokėjimo kortelę
Lietuviško kapitalo „Urbo“ bankas žengia į mokėjimo kortelių rinką ir pradeda platinti privatiems klientams skirtas VISA debetines mokėjimo korteles. Po daugiau nei 30 metų veiklos tai – logiškas ir ilgalaikėje banko strategijoje iš anksto numatytas žingsnis.
2024 metų pradžioje bankas žengė į naują savo istorijos etapą – pakeitė pavadinimą, įsikūrė naujose patalpose Vilniaus Konstitucijos prospekte ir ėmė įgyvendinti kitus ilgalaikėje banko strategijoje numatytus pokyčius: plėsti teikiamų paslaugų spektrą, didinti jų prieinamumą ir suteikti kuo daugiau vertės savo klientams.
„Ilgą laiką pagrindinė banko veiklos kryptis buvo smulkaus ir vidutinio verslo bei ūkininkų finansavimas, o pastaraisiais metais pamažu vis daugiau dėmesio skyrėme ir privatiems klientams – pasiūlėme palankias sąlygas būsto bei vartojimo paskoloms ir pristatėme konkurencingus būsto paskolų refinansavimo pasiūlymus“, – pasakoja „Urbo“ banko administracijos vadovas Marius Arlauskas.
Pasak jo, ši strategija pasiteisina – tai rodo tiek banko finansiniai rezultatai, tiek teigiami žmonių atsiliepimai, kurie, savo ruožtu, įpareigoja ir toliau analizuoti, suprasti ir įsiklausyti į savo klientų lūkesčius bei poreikius.
„Pastaraisiais metais, tirdami vartotojų nuomonę, pastebėdavome, kad daugiau nei 70 proc. gyventojų mokėjimo korteles nuolat įvardija kaip aktualiausią bankinę paslaugą. Natūralu, kad siekiant savo klientams teikti kuo platesnį bankinių paslaugų spektrą, reikėjo pasiūlyti ir galimybę atsiskaityti mokėjimo kortelėmis“, – sako M. Arlauskas, pridurdamas, kad banko išleidžiama mokėjimo kortelė yra neatsiejama „Urbo“ banko augimo, ilgalaikės strategijos ir teigiamų pokyčių dalis.
„Urbo“ banko administracijos vadovas pabrėžia, kad visi banko produktai ir klientų aptarnavimo kokybę gerinantys sprendimai prisideda prie tikslo tapti kuo patrauklesniu finansiniu partneriu tiek esamiems, tiek potencialiems klientams.
„Bankas turi labai aiškią ateities viziją ir yra pasiruošęs tęsti visus pradėtus pokyčius, kurie, tikime, dar labiau suaktyvins konkurenciją visoje Lietuvos bankinėje rinkoje ir bus naudingi vartotojams“, – įsitikinęs M. Arlauskas.