„Urbo“ banko prekės ženklo atnaujinimo kampanija nuskynė laurus „Password 2025“ apdovanojimuose

Kasmetiniuose „Verslo žinių“ organizuojamuose efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos „Password 2025“ rinkimuose „Urbo“ bankas nuskynė laurus efektyviausios didelio biudžeto prekės ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanijos kategorijoje.
Kovo 27 dieną įvyko jau 22-ą kartą „Verslo žinių“ organizuotų kasmetinių efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos rinkimų „Password 2025“ apdovanojimai. 2024 m. pradžioje įvykusi „Urbo“ banko pavadinimo keitimo kampanija buvo pripažinta efektyviausia didelio biudžeto (virš 30 tūkst. eurų) prekės ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanijos kategorijoje.
„Visų pirma noriu padėkoti partneriams, be kurių pagalbos ši kampanija nebūtų buvusi įmanoma. Tai – agentūros strategijos ir kūrybos partneriai „Milk Agency“, žiniasklaidos planavimo partneriai „Dentsu Lithuania“ bei komunikacijos partneriai „Idea prima“. Pavadinimo keitimo procesui ruošėmės dvejus metus ir džiugu, kad rezultatai pranoko lūkesčius“, – sako „Urbo“ administracijos vadovas Marius Arlauskas.
Pasak jo, ruošiantis keisti banko pavadinimą, pirmiausiai reikėjo atrasti tinkamiausią idėją, tuomet paruošti strategiją, sukurti vizualinio identiteto sprendimus, o vėliau smulkiai pergalvoti visą pavadinimo keitimo kampanijos procesą, kad neliktų vietos jokiems netikėtumams.
Banko pavadinimo keitimo kampanija buvo skirta trims auditorijoms: verslui, privatiems klientams ir vidinei – banko darbuotojams. Jos metu buvo transliuojamos trys pagrindinės žinutės: funkcinė (kad „Medicinos“ bankas tampa „Urbo“), įvaizdinė („URBO – bankas siekiantiems aukščiau“) ir produktinė, skatinusi žmones refinansuoti savo būsto paskolas bei apsilankyti banko skyriuose be išankstinės registracijos.
„Tai buvo labai aiškiai suformuluota, intensyvi, daug iššūkių kelianti ir be galo įdomi kampanija. Pasitelkus visą sukauptą patirtį, bendromis jėgomis pavyko įgyvendinti visus išsikeltus tikslus ir įvairiomis komunikacijos ir reklamos priemonėmis bei instrumentais pasiekti visas tikslines auditorijas“, – sako „Urbo“ banko administracijos vadovas Marius Arlauskas.
Kampanija buvo suplanuota trimis bangomis. Pirmoji vyko 2024 m. vasario mėnesį, antroji – pernai vasarą, trečioji – tų pačių metų rudenį. Žinutės buvo skleidžiamos televizijoje, radijuje, spaudoje ir naujienų portaluose, lauko reklamose, skaitmeniniais bei vidiniais kanalais, reklama ant tarpmiestinio transporto ir kino teatruose bei tiesiogine komunikacija.
„Kampanijos rezultatai pranoko lūkesčius. Ja ne tik viršijome išsikeltą naujojo banko vardo žinomumo procentą, bet ir išlaikėme klientų pasitikėjimą banku ir itin įspūdingai padidinome savo darbuotojų pasitenkinimo rodiklį. Pagerėjo ir verslo rezultatai: daugėjo klientų, sparčiau pildėsi išduotų paskolų portfelis bei bendras banko pelningumas“, – skaičiuoja M. Arlauskas.
Netrukus po Nepriklausomybės atkūrimo įkurtas ir daugiau nei tris dešimtmečius veikęs kaip „Medicinos bankas“, 2024 m. vasario 1 d. bankas pakeitė pavadinimą ir tapo „Urbo“.