Jums patikėsime šias atsakomybes:

  • užtikrinti, kad banko naudojami Atlassian įrankiai (Jira Software, Service Management ir kt.) būtų tinkamai sukonfigūruoti, prižiūrėti ir atnaujinti, atsižvelgiant į banko poreikius;
  • teikti techninę pagalbą ir mokymus sistemų vartotojams, siekiant užtikrinti efektyvų platformos naudojimą;
  • kurti ir pritaikyti darbo eigas (workflows), schemas, valdymo skydelius (dashboards), ataskaitas ir kitus funkcionalumus, atsižvelgiant su banko poreikiais;
  • kurti ir valdyti Jira integracijas su kitomis įmonės sistemomis naudojant Atlassian API;
  • analizuoti esamus procesus ir siūlyti tobulinimus, siekiant padidinti efektyvumą naudojant Atlassian įrankius;
  • dirbti su įvairiomis komandomis, siekiant užtikrinti, kad Atlassian produktai atitiktų verslo tikslus ir būtų optimaliai naudojami;
  • kurti ir atnaujinti susijusią dokumentaciją, užtikrinant, kad informacija būtų prieinama ir suprantama visiems naudotojams.

Mums reikia Jūsų, jei Jūs:

  • turite ne mažiau kaip 2 metus patirties dirbant su Atlassian produktais;
  • turite įgijęs (-usi) aukštąjį išsilavinimą (privalumas – informacinių technologijų srityje);
  • puikiai išmanote Jira Software ir Service Management funkcionalumus, turite patirties konfigūruojant darbo eigas, schemas, ataskaitas ir pan.;
  • turite programavimo žinių ir/arba darbo patirties su Atlassian API ar kitomis programavimo kalbomis ir įrankiais, naudojamais Jira integracijoms;
  • gebate analizuoti verslo poreikius ir pritaikyti Atlassian įrankius, siekiant efektyviausių sprendimų;
  • esate komunikabilus (-i), atsakingas (-a);
  • efektyviai organizuojate savo darbo laiką ir gebate dirbti savarankiškai.

Kodėl verta rinktis mus? Jums siūlome:

  • darbo užmokestį nuo 2400 Eur iki 3400 Eur (neatskaičius mokesčių). Taip pat galima kintama atlygio dalis, skiriamą atsižvelgiant į darbo rezultatus;
  • atsižvelgiame į darbo ir asmeninio gyvenimo balansą – taikome hibridinį darbo modelį, papildomas poilsio dienas;
  • rūpinamės komandos narių sveikata – siūlome sveikatos draudimą;
  • rūpinamės komandos narių profesiniu augimu – rengiame vidinius ir išorinius mokymus aktualiomis profesinėmis temomis;
  • su džiaugsmu vertiname ir įvertiname įdomias, naudingas iniciatyvas, norą prisidėti prie banko veiklos tobulinimo.

Gyvenimo aprašymą (CV) siųskite iki: 2024-09-25.

Kandidatuoti

Prisekite CV failą (PDF arba DOC)

Informacija

Duomenų valdytojas UAB Urbo bankas (toliau – Bankas), kurio kontaktiniai duomenys pateikiami šios interneto svetainės skiltyje „Kontaktai“, tvarkys Jūsų pateiktus asmens duomenis, įskaitant informaciją, esančią CV ir motyvaciniame laiške, naujo darbuotojo ar praktikanto atrankos organizavimo ir vykdymo tikslu, siekiant teisėtų Banko interesų, t.y. užtikrinti tinkamo praktikanto ar darbuotojo atranką. Šiuo tikslu tvarkomų asmens duomenų Bankas neperduos jokiems tretiesiems asmenims, išskyrus Banko dukterines įmones, kurių pilną sąrašą rasite čia (tuo atveju, kai šios įmonės taip pat ieško kandidato į atitinkamą / panašią darbo ar praktikos vietą). Jūsų pateikti asmens duomenys bus tvarkomi ne ilgiau kaip iki atrankos pabaigos, o suėjus šiam terminui – nedelsiant sunaikinti. Informuojame, kad Jūs turite teisę susipažinti su savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi; teisę reikalauti ištaisyti netikslius arba papildyti neišsamius savo asmens duomenis; teisę reikalauti ištrinti asmens duomenis („teisė būti pamirštam“); teisę reikalauti apriboti asmens duomenų tvarkymą; teisę į duomenų perkeliamumą; teisę pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (daugiau informacijos https://vdai.lrv.lt/); teisę nesutikti su asmens duomenų tvarkymu, tačiau tokiu atveju Bankas neturės galimybės atsakyti į Jums iškilusius klausimus. Kilus klausimų dėl Jūsų asmens duomenų tvarkymo, galite kreiptis į Banko duomenų apsaugos pareigūną Jums patogiu būdu: paštu adresu Konstitucijos pr. 18B, LT-09308 Vilnius arba el. paštu [email protected]. Daugiau informacijos apie Jūsų asmens duomenų tvarkymą galite rasti čia.