Informacija dėl laikino padalinių uždarymo
Gerb. Klientai,
Reaguojant į koronaviruso pandemijos keliamą riziką, Medicinos bankas imasi prevencinių priemonių.
Siekdami užtikrinti savo klientų ir darbuotojų saugumą, informuojame, kad nuo gruodžio 16 d. iki sausio 31 d. (imtinai) šie Medicinos banko padaliniai nedirbs:
Nordika klientų aptarnavimo poskyris, adresas – Vingų g. 3, Vilnius (PS NØRDIKA);
VCUP klientų aptarnavimo poskyris, adresas – Upės g. 9, Vilnius (PC CUP, III a.);
Ozo klientų aptarnavimo poskyris, adresas – Ozo g. 18, Vilnius (PC OZAS, II a.);
Akropolio klientų aptarnavimo poskyris, adresas – Ozo g. 25, Vilnius (PPC AKROPOLIS);
Mega klientų aptarnavimo poskyris, adresas – Islandijos pl. 32, Kaunas (PLC MEGA);
Kalniečių klientų aptarnavimo poskyris, adresas – P. Lukšio g. 60, Kaunas (PC IKI);
Urmo klientų aptarnavimo poskyris, adresas - Pramonės pr. 14, Kaunas (Prekybos miestelis URMAS)
Veiverių klientų aptarnavimo poskyris, adresas – Veiverių g. 134, Kaunas;
Klaipėdos MOLO klientų aptarnavimo poskyris, adresas – Taikos pr. 139, Klaipėda (PC MOLAS);
Nedarbo laikas gali būti pratęstas, atsižvelgiant į padėtį Lietuvoje.
Nuolat atnaujinamą informaciją apie veikiančius padalinius bei jų darbo valandas rasite čia: https://www.medbank.lt/lt/banko-padaliniai
Skatiname savo klientus naudotis internetinio banko paslaugomis ir nevykti iš namų be rimtos priežasties. Taip pat primename, kad rūpimais klausimais klientai konsultuojami telefonu, skambinant iš Lietuvos – 19 300, skambinant iš užsienio – +370 5 264 4800, elektroniniu paštu [email protected] bei socialinių tinklų paskyrose.
Būkite
saugūs ir sveiki!