„Urbo“ bankas: duosime tai, ko reikia vartotojams
Metų pradžioje pavadinimą į „Urbo“ banką pakeitęs Medicinos bankas išlaiko ne tik savo lietuviškas šaknis, bet ir kompaktiškam bankui būdingus privalumus: lankstumą, kokybę bei individualų požiūrį į klientą. Banko administracijos vadovas Marius Arlauskas teigia, kad per kelių dešimtmečių veiklos istoriją banku ir jo komanda patikėjo ir verslo, ir fiziniai klientai – į jų poreikius bankas koncentruosis ir toliau.
Pasak jo, bankas orientuojasi į paslaugas labai mažoms, mažoms ir vidutinėms įmonėms, taip pat privatiems asmenims, tačiau yra nusiteikęs savo klientų ratą auginti, siūlydamas naujų paslaugų bei sprendimų.
„Turime tvirtą, klientų poreikius gerai išmanančią ir kompetentingą komandą, esančią ypač arti kiekvieno kliento. Atitinkamai ir mūsų sprendimų priėmimo mechanizmas yra paprastas, nekomplikuotas. Ypač dažnai girdime savo klientų atsiliepimus, kad įsiklausėme į jų poreikius, o sprendimai neužtruko. Taip yra todėl, kad išnaudojame savo kompaktiškumą klientų aptarnavimo patirčiai gerinti“, – teigia M. Arlauskas.
Jis planuoja, kad „Urbo“ bankas sustiprins konkurenciją rinkoje, pasiūlydamas naujovių, tarp kurių – mokėjimo kortelės. Apie naujus produktus ir paslaugas galvojama matant laisvesnes nišas Lietuvos bankų rinkoje ir jaučiant vartotojų poreikį didesnei konkurencijai, kurios trūksta dabar naudojantis kasdieninėmis finansų paslaugomis.
Šiuo metu „Urbo“ bankas privatiems asmenims teikia paskolas būstui, automobiliui, studijoms, kelionėms ir kitoms asmeninėms vartojimo reikmėms. Tarp banko privalumų – galimybė atsidaryti sąskaitą nuotoliniu būdu, gyvai neatvykstant į banko skyrių, kas aktualu ir taupant laiką, ir esant ne Lietuvoje.
Dirbdamas su verslu „Urbo“ bankas aktyviai bendradarbiauja su „Investicijų ir verslo garantijomis“ („Invega“). Pasitelkiant nacionalinės plėtros įstaigos finansavimą suteikiama augimo galimybė tiems šalies verslams, kuriems finansavimą įprastomis sąlygomis gauti sunku.
Administracijos vadovas Marius Arlauskas pastebi, kad klientų migravimą tarp bankų ypač padidina tokios nepalankios sąlygos, kaip aukštų palūkanų etapas, kurį pasaulio ekonomika išgyvena šiuo metu.
„Susiduriame su tam tikru paradoksu, kad kelių stambių institucijų dominuojamoje Lietuvos bankų rinkoje ir privatiems klientams, ir verslams trūksta konkurencijos. Savo ruožtu, klientai patys linkę elgtis konservatyviai, yra prisirišę prie standartinių savo pasirinkimų: vieno ar dviejų įprastų bankų. Vis dėlto, toks ekonomikos etapas, koks yra šiuo metu, leidžia geriau atsiskleisti ir mums, kaip tinkamiausiam verslo ar namų ūkio finansiniam partneriui. „Urbo“ banko teikiamos paskolos, jų refinansavimas bei galimybė pas mus pasidėti indėlį sulaukia gerokai daugiau dėmesio ir pastaraisiais metais išlaiko stabilią augimo tendenciją“, – sako M. Arlauskas.
Anot jo, rinkoje „Urbo“ bankas išsiskiria paslaugų kokybe ir jų suteikimo greičiu, stabilia finansine situacija bei augančiais veiklos rodikliais.
„Urbo“ bankas yra vienas pirmųjų Lietuvoje, įdiegęs internetinę bankininkystę, taip pat – mobiliosios piniginės paslaugą.
Šiuo metu „Urbo“ banke Lietuvoje dirba apie 300 darbuotojų, klientai apsilankyti gali daugiau nei 30 padalinių įvairiuose Lietuvos miestuose.
Pelningai dirbantį „Urbo“ banką valdo Lietuvos verslininkas Konstantinas Karosas.