Naudokitės banko paslaugomis saugiai, tačiau visada išlikite budrūs
Mielas Kliente,
Primename, kad nors Medicinos banko paslaugos yra saugios, o
apie galimus sutrikimus ar suaktyvėjusius sukčiavimo atvejus stengiamės
nedelsdami informuoti savo klientus, visgi turėtumėte būti atidūs ir siekdami
apsaugoti savo asmens duomenis bei lėšas, visada kritiškai vertinti gaunamą
informaciją.
Jei gavote įtartiną SMS žinutę ar skambutį, kuriame raginama
atskleisti prisijungimo duomenis ar spausti nuorodą, nes kitu atveju Jūsų
sąskaita bus užblokuota, sustabdyti mokėjimai ar užšaldytos lėšos, visada
išlikite budrūs ir pirmiausiai susisiekite su Banku.
Įsidėmėkite, kad bankai niekada nesiunčia SMS žinučių su
aktyviomis nuorodomis ir neprašo atskleisti prisijungimo duomenų, slaptažodžių
ar kitos asmeninės informacijos.
Nesidalinkite savo tapatybės patvirtinančiomis priemonėmis
su kitais, reguliariai keiskite slaptažodžius ir venkite itin paprastų, lengvai
atspėjamų kombinacijų, nesiųskite slaptų kodų žinutėmis, el. paštu ar kitais
kanalais.
Taip pat rekomenduojame peržiūrėti ir nusistatyti internetu
atliekamų operacijų limitus. Tai galite atlikti savo interneto banke,
viršutiniame dešiniajame kampe paspaudę ant ikonos „nustatymai“, vėliau
„operacijų limitai“, „keisti“, nurodę bei patvirtinę pageidaujamus dydžius.
Naudokitės banko paslaugomis saugiai, tačiau visada išlikite
budrūs.