Dažniausiai užduodami klausimai
Finansavimas
Kasdienės paslaugos
Kitos paslaugos
„Urbo“ – naujas pavadinimas
Tapkite klientu
- Fizinis asmuo savo asmeninėms reikmėms;
- Fizinis asmuo (įgaliotinis), veikdamas pagal notaro patvirtintą įgaliojimą – kito asmens (įgaliotojo) naudai. Ši paslauga teikiama tik banko skyriuje.
- Dalintis
Turėsite atlikti tapatybės identifikaciją naudojant „Smart-ID“ ar „Mobile-ID“ bei pateikti asmens dokumento nuotraukas ir pasidaryti asmenukę. Toliau užpildysite kliento pažinimo anketą ir ją pasirašysite elektroniniu parašu.
- Per 1 darbo dieną nuo paraiškos pateikimo, Jus informuosime apie tolimesnius veiksmus;
- Jeigu pildydami paraišką pateikėte visus duomenis, el. paštu, kurį nurodėte pildydami paraišką, gausite banko pranešimą dėl paruoštų sutarties dokumentų pasirašymo;
- Kai sutartį pasirašysite, gausite pranešimą apie galimybę pradėti naudotis mūsų paslaugomis.
Dėl papildomos informacijos pateikimo, paraiškos atmetimo atveju, su Jumis susisieksime Jūsų nurodytais kontaktais.
Banko klientu internetu galite tapti paspaudę nuorodą - Tapkite klientu.
Nuorodos
- Dalintis
- Pervesti pinigus eurais ir užsienio valiuta į kitas sąskaitas bankuose;
- Atlikti periodinius mokėjimus;
- Naudotis e. sąskaitos paslauga;
- Sumokėti mokesčius už komunalines ir kitas paslaugas;
- Gauti pinigus eurais ir užsienio valiuta iš kitų bankų;
- Įnešti ir išimti grynuosius pinigus;
- Padėti indėlį;
- Pirkti, parduoti užsienio valiutą;
- Inkasuoti vardinius čekius;
- Gauti vartojimo ir būsto paskolas;
- Atlikti kitas finansines operacijas.
Tvarkyti banko sąskaitas galite naudodamiesi interneto banko mobiliąja programėle arba atvykę į artimiausią banko padalinį.
Nuorodos
- Dalintis
Banko sąskaitos perkėlimo paslauga – tai galimybė perkelti savo esamas mokėjimo paslaugas ir sąskaitos likutį iš kitų bankų į „Urbo“.
Kaip perkelti savo sąskaitą ?
- Atsidarykite sąskaitą „Urbo“ banke. Galite tai padaryti atvykę į padalinį arba internetu.
- Užpildykite sąskaitos perkėlimo prašymą ir iš anksto,susipažinkite su visomis sąskaitos perkėlimo sąlygomis (atkreipkite dėmesį, kad paslauga bus suteikta ne vėliau kaip per 13 darbo dienų nuo prašymo pateikimo dienos, tačiau prašyme galite nurodyti ir vėlesnę sąskaitos perkėlimo datą).
- Pradėkite patogiai naudotis visomis „Urbo“ banko teikiamomis paslaugomis, o mes, Jūsų prašymu, inicijuosime nurodytų mokėjimo paslaugų ir sąskaitos likučio perkėlimą bei sąskaitos uždarymą.
Nuorodos
- Dalintis
Galite perkelti periodinius pervedimus, sąskaitos likutį, taip pat gauti informaciją apie periodines įplaukas, prašymus teikti e. sąskaitas ir e. sąskaitų automatinio nurašymo sandorius.
- Dalintis
E-bankininkystė
Jūsų sąskaitoms taikomus mokėjimo operacijų limitus galite rasti Sąskaitos tvarkymo internetu sutartyje arba interneto banke, pasirinkę meniu „Nustatymai“/„Operacijų limitai“. Galiojančius limitus taip pat galite sužinoti atvykę į banko padalinį.
Pasikeisti operacijų limitus galite naudodamiesi interneto banku ar mobiliąja banko programėle. Svarbu prisiminti, kad dėl galimos sukčiavimo rizikos ir Jūsų lėšų saugumo interneto banke ar mobiliojoje programėlėje Jūs galite nustatyti šiuos maksimalius mokėjimo operacijų limitus:
- Vienos mokėjimo operacijos limitas - 200 000 EUR;
- Vienos dienos mokėjimo operacijų limitas - 200 000 EUR;
- Vieno mėnesio mokėjimo operacijų limitas - 2 000 000 EUR.
Interneto banke ar mobiliojoje programėlėje pakeisti limitai įsigalios ne anksčiau nei kitą dieną. Jei Jums reikalingi didesni nei maksimalūs leistini operacijų limitai arba norite, kad jie įsigaliotų nedelsiant, kviečiame atvykti į artimiausią banko padalinį.
- Dalintis
Jei jungiatės „Smart-ID”:
- Patikrinkite, ar vedate teisingą Vartotojo ID. Savo Vartotojo ID galite rasti sąskaitos tvarkymo internetu sutartyje.
- Įsitikinkite, ar įvedate teisingą identifikavimo numerį į asmens kodo laukelį. Jei asmens kodo neturite, identifikavimo numerį, kurį turite vesti asmens kodo laukelyje, galite matyti „Smart – ID“ programėlėje.
Jei jungiatės su „Mobile-ID”:
- Patikrinkite, ar vedate teisingą Vartotojo ID. Savo Vartotojo ID galite rasti sąskaitos tvarkymo internetu sutartyje.
- Įsitikinkite, ar naudojate teisingą telefono numerį ir Jūsų nurodytam telefono numeriui taikoma mobiliojo parašo paslauga.
- Jei neprisimenate sPIN1 ir sPIN2 kodų arba juos užblokavote, informacijos ieškokite mobiliojo ryšio operatoriaus (Telia, Tele2, Bitė, Teledema) internetinėje svetainėje.
Jei jungiatės SMS kodu:
- Patikrinkite, ar vedate teisingą Vartotojo ID. Savo Vartotojo ID galite rasti sąskaitos tvarkymo internetu sutartyje.
- Įsitikinkite, ar vedate teisingą slaptažodį.
- Jei 4 kartus iš eilės neteisingai suvesite duomenis, sistema automatiškai Jus užblokuos 30 min. laikotarpiui, jei 8 kartus – Jūsų prieiga prie interneto banko bus galutinai užblokuota.
- Jei nepavyksta prisiminti slaptažodžio, visada galite bandyti prisijungti kitomis priemonėmis – „Smart-ID“ arba „Mobile-ID“.
- Dalintis
Jei Jūsų prieiga yra laikinai blokuota:
Jeigu prisijungimo lange matote pranešimą: „Jūsų prieiga laikinai užblokuota. Bandykite dar kartą po XXX minučių“, automatiškai ji bus atblokuota po 30 min. Palaukite nustatytą laiką ir pabandykite prisijungti vėl.
Kol laukiate:
- Įsitikinkite, ar vedate teisingą Vartotojo ID. Jums suteiktą Vartotojo ID galite rasti sąskaitos tvarkymo internetu sutartyje.
- Jei jungiatės SMS kodu, pabandykite prisiminti savo slaptažodį.Jei neprisimenate slaptažodžio, bandykite jungtis kitomis priemonėmis – „Smart-ID” arba „Mobile-ID”.
- Prisiminkite, kad leistinas papildomų bandymų (30 min. intervalu) skaičius – 4. Viršijus leistiną papildomų bandymų skaičių, Jūsų prieiga bus automatiškai užblokuota.
Jeigu Jūsų prieiga buvo užblokuota:
Jeigu prisijungimo lange matote pranešimą: „Jūsų prieiga užblokuota.”, dėl atblokavimo skambinkite 19 300 arba +370 52644800, jei esate užsienyje. Į skambučius atsakome darbo dienomis nuo 08:00 iki 17:00 val.
Taip pat galite atvykti į artimiausią „Urbo“ banko padalinį. Su savimi būtinai turėkite asmens tapatybės kortelę arba pasą.
- Dalintis
Vykdomus mokėjimus galite atšaukti prisijungę prie interneto banko ir pasirinkę meniu „Mokėjimai“ -> „Mokėjimų apžvalga ir pasirašymas“. Susiradus mokėjimą, kurį norite atšaukti, paspauskite ant to mokėjimo paskirties stulpelyje esančio teksto.
Atsidariusioje mokėjimo peržiūros formos apačioje paspauskite mygtuką „Atmesti“ bei patvirtinkite atmetimą paspausdami mygtuką „Taip“.
Sėkmingai atmetus mokėjimą, bus parodytas pranešimas „Pavedimas buvo sėkmingai atmestas“, o mokėjimo būsena pasikeis į „Atmestas“.
- Dalintis
Pastebėjus, kad nuo Jūsų sąskaitos nebuvo nurašytos lėšos ar joms nepasiekus gavėjo sąskaitos, gali būti, kad dėl tam tikrų priežasčių, Jūsų pavedimas buvo atmestas.
Ar pavedimas yra atmestas ir kokia to priežastis visada galite pasitikrinti prisijungę prie interneto banko, pasirinkus meniu skiltį „Mokėjimai“ -> „Mokėjimų apžvalga ir pasirašymas“, susiradus Jums svarbų mokėjimą ir paspaudus ant to mokėjimo paskirties stulpelyje esančio teksto.
Atsiradusios mokėjimo peržiūros formos apačioje bus pateikta mokėjimo atmetimo priežastis.
Ieškodami pavedimo „Mokėjimų apžvalga ir pasirašymas“ formoje atkreipkite dėmesį į galimus filtrus. Pasirinkus rodyti tik „Aktualius“ mokėjimus sistema Jums atvaizduos tik šios dienos pervedimus. Norėdami matyti ankstesnio laikotarpio pervedimus pasirinkite „Visi".
- Dalintis
Mobilioji banko programėlė – tai „Urbo“ banko programėlė išmaniesiems telefonams, skirta privatiems ir verslo klientams, kuri suteikia galimybę bet kuriuo metu tiesiogiai valdyti savo finansus „Urbo“ banke naudojantis išmaniuoju telefonu.
Mobilioji banko programėlė pateikiama lietuvių, anglų ir rusų kalbomis.
Atsisiųskite mobiliąją banko programėlę į savo išmanųjį telefoną!
- Dalintis
Pranešimų centro paslaugą galima užsisakyti „Urbo“ banko interneto banke. Norėdami užsisakyti paslaugą meniu punkte „Sąskaitos“, skiltyje „Sąskaitų pranešimai“ pasirinkite „Pranešimų centras“:
- Pasirinkite pranešimų siuntimo būdą;
- Priklausomai nuo pasirinkto pranešimų siuntimo būdo, nurodykite telefono numerį ar elektroninio pašto adresą;
- Pasirinkite sąskaitą, kurios informaciją norite gauti;
- Pasirinkite vieną iš siūlomų sąlygų, po kurios įvykdymo Jums bus siunčiamas pranešimas;
- Įveskite sumą, kurią viršijus ar kuriai sumažėjus bus siunčiami pranešimai;
- Pažymėkite, ar kartu su pranešimu pageidaujate gauti detalesnę sąskaitos informaciją (sąskaitos numerį, sąskaitos valiutą, dabartinį sąskaitos likutį, paskutinės operacijos sumą bei operacijos valiutą);
- Išsaugokite savo pasirinkimus.
- Dalintis
Taip, vienai sąskaitai pranešimai gali būti siunčiami pagal skirtingas sąlygas. Norėdami gauti pranešimus pagal skirtingas sąlygas, kiekvienai norimai sąlygai interneto banke užsisakykite po atskirą pranešimo siuntimą.
- Dalintis
Dabartinę mobiliojo telefono SIM kortelę į specialią pasikeisite savo mobiliojo ryšio operatoriaus salonuose.
- Dalintis
Norėdami atsisiųsti sąskaitos išrašą, pasirinkite meniu „Sąskaitos“ bei „Sąskaitos išrašas“. Nurodykite sąskaitą bei laikotarpį, už kurį pageidaujate gauti sąskaitos išrašą ir spauskite mygtuką „Eksportuoti“.
Atlikę šiuos veiksmus, pažymėkite kokiu formatu (XML, XLS, CSV ar PDF) pageidaujate atsisiųsti sąskaitos išrašą bei paspauskite mygtuką „Išsaugoti“.
- Dalintis
Smart-ID“ naudoja du skirtingus kodus:
- PIN1 yra naudojamas prisijungimui prie elektroninių paslaugų ir prieigai prie paskyrų, pvz., banko sąskaitos;
- PIN2 yra skirtas pasirašymui skaitmeniu būdu, pvz., atliekant banko operacijas ar pasirašant dokumentą.
Dviejų PIN kodų naudojimas leidžia užtikrinti „Smart-ID“ saugumą. Naudotis „Smart-ID“ galite tik tuo atveju, jei turite savo išmanųjį įrenginį ir žinote savo du PIN kodus.
- Dalintis
Taip, prisijungimui prie „Urbo“ banko interneto banko ar mobiliosios banko programėlės galite naudoti kituose bankuose Jums sukurtą „Smart-ID Basic“ paskyrą.
Jeigu pirmą kartą jungiatės su „Smart-ID Basic“ paskyra sukurta kitame banke – papildomai turėsite patvirtinti savo tapatybę kitomis priemonėmis.
Tai padaryti galite šiais būdais:
- Prisijungti prie internetinės bankininkystės su „Mobile-ID“ar SMS kodu ir pažymėti „Smart-ID“ nustatymuose esantį sutikimą, leisiantį ateityje prisijungimui ar dokumentų pasirašymui Jums naudotis „Smart-ID Basic“.
- Atvykti į artimiausią banko padalinį ir paprašyti aptarnaujančio darbuotojo patvirtinti Jūsų turimos paskyros galiojimą (su savimi būtinai turėkite išmanųjį telefoną, kuriame yra „Smart-ID“ programėlė su Jūsų aktyvia paskyra).
- Dalintis
Jei Jūs interneto banke ar mobiliojo banko programėlėje neatliekate jokių veiksmų, kurių patvirtinimui būtų reikalingi PIN1 ar PIN2, tačiau į savo įrenginį gavote pranešimą, prašantį įvesti PIN1 ar PIN2 kodus, jokiu būdu neveskite prašomų PIN kodų. Atšaukite prašomą užklausą ir apie bandymą prisijungti prie Jūsų interneto banko ar mobiliosios banko programėlės nedelsiant informuokite banką nurodytais kontaktais.
Jei Jūsų įrenginys naudoja iOS operacinę sistemą, rekomenduojame „Smart-ID“ programėlėje paspausti atitinkamą mygtuką, kurio paspaudimu apie neteisėtą užklausą bus informuotas paslaugos teikėjas „SK-Solution“.
- Dalintis
Sąskaitos išrašas yra dokumentas, kuriame pateikiama išsami informacija apie visas sąskaitoje atliktas finansines operacijas (įskaitant komisinį mokestį ir kt).
Mokėjimą patvirtinantis dokumentas (mokėjimo nurodymas) – dokumentas, kuriame pateikiama informaciją apie atliekamą mokėjimą. Jeigu šiame dokumente yra užpildyta pavedimo įvykdymo data, tokiu atveju pervedimą galima laikyti įvykdytu.
Kaip rasti mokėjimą patvirtinantį dokumentą ,,Urbo“ interneto banke ir kaip jį atspausdinti, galite sužinoti paspaudę šią nuorodą.
- Dalintis
Mokėjimą patvirtinantį dokumentą galite rasti Mokėjimai ->Mokėjimų apžvalga ir pasirašymas.
Susiraskite norimą mokėjimą, paspauskite ant jo paskirties ir spustelkite ant spausdintuvo ikonėlės. Dokumentas bus atsiųstas į Jūsų kompiuterį ir paruoštas spausdinimui.
Primename, jog „Urbo“ interneto banke atliktų mokėjimų patvirtinimus galima rasti tik interneto banke arba programėlėje. Tuo atveju, jeigu pavedimą atlikote banko padalinyje, Jus aptarnaujantis banko darbuotojas paprašys Jūsų pasirašyti, patvirtins savo parašu ir pateiks Jums mokėjimo nurodymą.
- Dalintis
Mokėjimai
SEPA yra kliento nurodymu sąskaitos teikėjo pinigų pervedimas iš kliento sąskaitos į kitą sąskaitą. Pervedami eurai į SEPA erdvės valstybėse atidarytas sąskaitas. SEPA (angl. – Single European Payment Area) valstybės yra EEE (ES šalys, Islandija, Lichtenšteinas ir Norvegija) narės ir Jungtinė Karalystė, Šveicarija, Andora, Gibraltaras, Monakas, San Marinas, Vatikanas.
Ne SEPA yra kliento nurodymu sąskaitos teikėjo pinigų pervedimas iš kliento sąskaitos į kitą sąskaitą. Pervedimai vykdomi kita nei euras valiuta arba į SEPA erdvei nepriklausančiose valstybėse atidarytas sąskaitas.
- Dalintis
- Pervedimas banko viduje – tai pinigų pervedimai tarp „Urbo“ banko sąskaitų (savų ar priklausančių kitiems asmenims).
- SEPA mokėjimas – tai SEPA reikalavimus atitinkantis mokėjimas į EEE (Europos ekonominės erdvės) šalis (Europos Sąjungą, Norvegiją, Islandiją, Lichtenšteiną) ir Jungtinę Karalystę, Šveicariją, Andorą, Gibraltarą, Monaką, San Mariną, Vatikaną.
- SEPA momentinis mokėjimas - (SEPA pervedimas, kurio suma neviršija 100 000 Eur, vykdomi tik į tuos bankus / mokėjimo paslaugų tarpininkus, kurie yra prisijungę prie Momentinių mokėjimų paslaugos (SEPA-INST) schemos.
- Periodiniai mokėjimai – tai kliento nurodymu banko atliekami reguliarūs paprasti SEPA mokėjimai į gavėjo sąskaitą pagal pasirinktą mokėjimų grafiką.
- Įmoka – mokėjimas paslaugų teikėjui pagal universalią mokėjimo formą (šabloną).
Mokėjimo nurodymo vykdymo sąlygos nustatomos Banko mokėjimų paslaugų taisyklėse ir Mokėjimo nurodymo formoje pateiktoje informacijoje.
- Dalintis
Mokėtojo / gavėjo identifikavimui būtinas mokėtojo / gavėjo pavadinimas ir banko sąskaitos numeris (tarptautiniu IBAN formatu)*.
* Bankas įskaito lėšas į mokėjimo sąskaitą pagal kliento mokėjimo nurodyme pateiktą sąskaitos numerį (IBAN) ir netikrina, ar pateiktas sąskaitos numeris atitinka sąskaitos savininko vardą ir pavardę/pavadinimą, todėl kiekvieną kartą prašome įsitikinkite, kad tikslinio gavėjo sąskaitos numeris yra teisingas!
- Dalintis
Galimas lėšų pervedimo periodiškumas:
- Nurodant mėnesio dieną (kas dieną, nurodant tam tikras pasirinktas mėnesio dienas);
- Nurodant mėnesio savaites (kas savaitę, kiekvieną savaitės dieną, nurodant tam tikras savaitės dienas);
- Nurodant metų mėnesius (kas mėnesį, kas antrą mėnesį, kas ketvirtį, nurodant konkrečius mėnesius).
Periodiniu mokėjimu galima pasirinkti tokį sumos nurašymą:
- Pastovią sumą;
- Visą sąskaitoje esantį lėšų likutį;
- Visą sumą, viršijančią nurodytą mažiausią likutį, kuris turi likti sąskaitoje po įvykdyto lėšų pervedimo;
- Dalį sumos, nurodytos procentais, kuri turi būti nurašoma nuo sąskaitoje esančio lėšų likučio.
Periodinio mokėjimo sandoris gali būti nutrauktas tik tą dieną, kai pateikiate prašymą atšaukti periodinių mokėjimų vykdymą.
Galimybės pateikti išankstinį prašymą dėl periodinių mokėjimų vykdymo atšaukimo ateityje pasirinktą dieną nėra.
- Dalintis
Tarptautinio mokėjimo nurodymo sąlygos nustatytos pagal Banko mokėjimų paslaugų taisyklėse, Banko paslaugų ir operacijų kainyne ir Mokėjimo nurodymo formoje pateikiamą informaciją.
- Dalintis
„Urbo“ banke yra taikomos pinigų plovimo, teroristų finansavimo, sukčiavimo prevencijos ir tarptautinių sankcijų bei ribojamųjų priemonių įgyvendinimo priemonės apima sustiprintą mokėjimo operacijų stebėseną. Sustiprinta mokėjimo operacijų stebėsena yra atliekama sustabdant siunčiamus ar gaunamus mokėjimus ir tikrinant mokėjimo operacijas pagrindžiančius dokumentus. Pažymime, kad visais atvejais yra stabdomi mokėjimai, kurie yra siunčiami į ar gaunami iš aukštos rizikos regionų. Aukštos rizikos regionais laikomos:
- Valstybės, kurių atžvilgiu Finansinių veiksmų darbo grupė (angl. Financial Action Task Force – FATF) taiko sustiprintą stebėseną (Turkija, Jungtiniai Arabų Emyratai ir kt., žr. šalių sąrašą);
- Valstybės įtrauktos į Europos Komisijos pateiktą Didelės rizikos trečiųjų valstybių sąrašą (Reglamento (ES) 2016/1675, priedo Nr. I, punktas Nr. 1 – Afganistanas, Filipinai, Marokas, Pakistanas ir kt., žr. šalių sąrašą);
- Valstybės, įtrauktos į Lietuvos Respublikos finansų ministerijos patvirtintą tikslinių teritorijų sąrašą (2001-12-29 įsakymas Nr. 344, žr. šalių sąrašą);
- Rusija ir Baltarusija, dėl šioms valstybėms taikomų tarptautinių sankcijų, rekomenduojame nevykdyti mokėjimų su Rusija ir Baltarusija, detalesnė informaciją apie joms taikomas sankcijas ir apribojimus mokėjimų vykdymui pateikta DUK dėl mokėjimų su Baltarusija, Rusija;
- Kitos Nepriklausomų Valstybių Sandraugos valstybės (Azerbaidžanas, Armėnija, Kazachstanas, Kirgizija, Moldova, Tadžikistanas, Turkmėnistanas, Uzbekistanas), dėl aukštos tarptautinių sankcijų, taikomų Rusijai ir Baltarusijai vengimo rizikos.
Įprastai prašomi pateikti operaciją pagrindžiantys dokumentai apima sutartis, PVM sąskaitas faktūras, kai atsiskaitoma už prekių tiekimą ar transportavimą – važtaraščiai, muitinės deklaracijos, prekių kilmės sertifikatai. Taip pat gali būti paprašyta pateikti papildomus dokumentus, pvz., registracijos dokumentus, atskleidžiančius verslo partnerį kontroliuojančių fizinių asmenų (naudos gavėjų) tapatybę, siekiant įsitikinti, kad kliento verslo parteriui nėra taikomos tarptautinės sankcijos ar ribojamosios priemonės. Tais atvejais, kai yra nustatoma „Urbo“ bankui nepriimtina mokėjimo operacijos rizika arba kai klientas nepateikia visų mokėjimo operacijos rizikos vertinimui reikalingų dokumentų, „Urbo“ bankas gali atsisakyti vykdyti ar įskaityti mokėjimą.
- Dalintis
Pinigų perlaidos – tai būdas neatsidarant banko sąskaitos skubiai pervesti pinigus į gavėjo sąskaitą visame pasaulyje (pavyzdžiui, dirbantieji užsienyje gali pervesti lėšas artimiesiems į gimtąją šalį, o gyvenantys Lietuvoje – svetur išvykusiems asmenims).
„Ria“ buvo įkurta 1987 metais ir šiandien yra trečioji pagal dydį pinigų perlaidų kompanija pasaulyje. Įmonė atlieka pinigų pervedimo paslaugas greitai, patikimai ir saugiai. „Ria“ misija – būti pažangiausia pinigų pervedimo kompanija pasaulyje, siūlanti aukščiausios kokybės paslaugas ir konkurencingas bei patikimas mokėjimo paslaugas savo klientams.
„Ria“ perlaidas vykdo 146 pasaulio šalyse ir turi virš 300 000 aptarnavimo vietų visame pasaulyje.
- Dalintis
„MoneyGram“ įkurta 1940 metais – antra pagal dydį pinigų perlaidų kompanija pasaulyje. „MoneyGram“ yra globalus ir inovatyvus pinigų perlaidų paslaugų teikėjas, puikiai žinomas visame pasaulyje finansinių ryšių tarpininkas tarp draugų ir šeimos narių.
„MoneyGram“ perlaidas vykdo daugiau nei 200 pasaulio šalių ir turi virš 350 000 aptarnavimo vietų visame pasaulyje.
- Dalintis
- Pinigų siuntimui ir gavimui neprivaloma banko sąskaita.
- Paslauga gali naudotis tik pilnametystės sulaukę asmenys.
- „MoneyGram“ perlaidos banke išmokamos eurais. Jei siuntimo valiuta yra kitokia, „MoneyGram“ vykdo konversiją, preliminarus valiutos keitimo kursas nurodomas siuntėjui perlaidos įvedimo metu.
- „Ria“ perlaidos banke išmokamos eurais (EUR) ir Didžiosios Britanijos svarais (GBP).
- „Ria“ ir „MoneyGram“ perlaidos iš „Urbo“ banko siunčiamos EUR valiuta, jei pageidaujate ir gavėjo šalyje tai aptarnaujama, gali būti nurodoma ir kita valiuta. Tokiu atveju bus apskaičiuota siunčiama suma eurais.
- Dalintis
Bankui galite pateikti inkasuoti Jums išrašytus vardinius čekius eurais (EUR) ir Didžiosios Britanijos svarais (GBP). Inkasuojami čekiai išrašyti ES (išskyrus Graikijos, Austrijos), Didžiosios Britanijos, Norvegijos, Kanados bankų.
- Dalintis
Čekis inkasavimui turi būti pateiktas praėjus mažiau nei 5 mėnesiams nuo jo išrašymo datos. Kai čekis yra apmokamas, čekyje nurodyta suma, atskaičius bankų mokesčius už jo inkasavimą, pervedama į Jūsų nurodytą sąskaitą „Urbo“ banke.
- Dalintis
Tai elektroninė PVM sąskaitos faktūros versija, siunčiama paslaugų gavėjui (mokėtojui) tiesiai į „Urbo“ banko kliento interneto banką.
- Dalintis
Sudarant e. sąskaitos automatinio mokėjimo sutartį, galima pervesti draudimo ar lizingo įmoką, sumokėti už komunalines paslaugas, internetą, telefoną bei kitas paslaugas (už sporto klubo narystę, leidinių prenumeratą ir kt.).
- Dalintis
Sudarant e. sąskaitos automatinio mokėjimo sutartį, galima nusistatyti:
-
Sąskaitos apmokėjimo dieną;
-
Maksimalius sąskaitų apmokėjimo limitus.
- Dalintis
Apie e. sąskaitų apmokėjimo sąlygas plačiau galite skaityti E.sąskaitų teikimo mokėtojams taisyklėse.
- Dalintis
Paslaugų tiekėjų sąrašą, kurių e. sąskaitas galite užsakyti banke, rasite pateiktą žemiau. Sąraše nenurodytų paslaugų tiekėjų e. sąskaitas galite užsakyti tik tiesiogiai pas paslaugos tiekėją.
Paslaugų tiekėjų sąrašas:
2 EUROPE, UAB
4FINANCE, UAB
ACTIVE VILNIUS/ Fabijoniškių Baseinas, VŠĮ
ACTIVE VILNIUS/ Lazdynų Baseinas, VŠĮ
Alytaus miesto savivaldybės administracija
ALYTAUS REGIONO ATLIEKŲ TVARKYMO CENTRAS, UAB
ALYTAUS ŠILUMOS TINKLAI, UAB
Alpha komunikacijos, UAB
ASHBURN INTERNATIONAL, UAB
ASMENYBĖS UGDYMO KULTŪROS CENTRAS, VŠĮ *NARIO MOKESTIS
ASOCIACIJA RAUDONOS NOSYS GYDYTOJAI KLOUNAI
ATLETO SPORTO PROJEKTAI, VŠĮ
Aukštaitijos vandenys
AUROJA/ Sporto klubo Eola abonementas, UAB
Aviva Lietuva, UAGDPB
BALTERMA SYSTEMS, UAB
BALTIC EMPLOYMENT SOLUTIONS, UAB
Balticum TV, UAB
Berendsen Textile Service, UAB
Birštono elektra
Bitė Lietuva, UAB
BIUDŽETINĖ ĮSTAIGA SKAITLIS (UGDYMO IR MAITINIMO PASLAUGOS)
BLENDER LITHUANIA F1, UAB
Blender Lithuania, UAB
Brinks Lithuania, UAB
BTA Draudimo paslaugos
Butų ūkio valdos, USB BUV mokėjimo pranešimas
CASTRADE SERVICE, UAB
Cgates, UAB
Circle K Lietuva, UAB
City Boxing sporto klubo narystė
Compensa Life Vienna Insurance SE
Compensa Vienna Insurance Group ADB
CSC Telecom, UAB
DEBRECENO VALDA, UAB
DELFI, UAB
Diena Media News, UAB
Dinetas, UAB
DZŪKIJOS VANDENYS, UAB
ECOFON, UAB
Ecoservice projektai, UAB
Ecoservice, UAB
Ega LT UAB
Ekskomisarų biuras, UAB
ELEKTA, UAB
Elektroninių mokėjimų agentūra, UAB
Elektrum Lietuva, UAB
Elis Textile Service, UAB
Enefit, UAB
Energijos skirstymo operatorius, AB
EOLA PLIUS, VŠĮ
EOLA, UAB
ETANETAS, UAB
EUROCASH1, UAB
Eurocom, UAB
EVATECHAS MB
FABETA, UAB
FANKAS, UAB
G4S Cash Solutions, UAB
G4S Lietuva, UAB
Garant, UAB
Gelsva, UAB
GF Bankas, UAB
GYM PLIUS, UAB
Gyvybės draudimo UAB SB draudimas
Gjensidige, ADB
Goindex pasaulio akcijų fondas
Goindex subalansuotas fondas
GREN LIETUVA, UAB
GRIFS AG, UAB
GSM Apsauga, UAB
HERKAUS KLUBAS, UAB
IF P&C Insurance AS filialas
IGNITIS
IMPULS LTU, UAB
Inbank filialas, AS
Init, UAB
INSERVIS, UAB
INVL x SB draudimas draudimo įmoka
INVL x Šiaulių banko III pakopos fondas
JURITA, UAB
KAUNO ARENA (už baseino narystę), UAB
KAUNO ŠVARA
Kauno vandenys, UAB
KAVAMEDIA, UAB
KILO GRUPĖ, UAB
KLAIPĖDOS BASEINAS, UAB
Klaipėdos energija, AB
Klaipėdos vanduo, AB
Kopa Gym už suteiktas paslaugas
KRETINGOS BŪSTAS
KRETINGOS VANDENYS, UAB
Kupiškio baseinas_ einamojo mėnesio sąskaita už sporto ir sveikatingumo centro narystę
LANSNETA, UAB
Lemon Gym (UAB Gym LT)
Lietuvos draudimas, AB
Lietuvos nacionalinis UNICEF komitetas Asociacija
LIETUVOS PROFESINĖ SĄJUNGA SANDRAUGA
Linde Gas UAB
LITESKO FIL.MARIJAMPOLĖS ŠILUMA, UAB
LITESKO FILIALAS ALYTAUS ENERGIJA, UAB
LITESKO FILIALAS BIRŽŲ ŠILUMA, UAB
LITESKO FILIALAS DRUSKININKŲ ŠILUMA, UAB
LITESKO FILIALAS KELMĖS ŠILUMA, UAB
LITESKO FILIALAS PALANGOS ŠILUMA, UAB
LITESKO FILIALAS TELŠIŲ ŠILUMA, UAB
LITESKO FILIALAS VILKAVIŠKIO ŠILUMA, UAB
LK SERVICE, UAB
LPF SOS vaikų kaimai
Lukoil Baltija, UAB
Luminor Lizingas, UAB
M7 PLIUS, UAB
MALTOS ORDINO PAGALBOS TARNYBA
MANDATUM LIFE INSURANCE COMPANY LIMITED LIETUVOS FILIALAS
MEMBAS, UAB
MetLife T.U.Z.R.S.A
My Fitness UAB
Mokestis už OXYGYM mėnesinę narystę
Mokilizingas, AB
MŪSŲ SPORTAS, UAB
NERINGOS VANDUO, UAB
Neste Lietuva, UAB
NOVITI, UAB
Odontologijos klinika Amicus Dentis, UAB
OMNIVA LT UAB
Palangos baseino sporto klubo nario mokestis(UAB HIDRANA)
PANEVĖŽIO BUTŲ ŪKIS, AB
PANEVĖŽIO ENERGIJA, AB
PARAMOS FONDAS GERŲ DARBŲ DIRBTUVĖ
Perlas Energija (elektra)
PLAUKIMO KLUBAS, VŠĮ
PRAKTIŠKAS, UAB
PRIEMIESTIS, UAB
PROGMERA, UAB
PUŠŲ TERASOS, DGNSB
PZU Lietuva gyvybės draudimas, UAB
RADIJO ELEKTRONINĖS SISTEMOS, UAB
ROBOLABS, UAB
Rokiškio komunalininkas, AB
ROKIŠKIO VANDENYS, UAB
SANTAROS KLINIKŲ GYDYTOJŲ SĄJUNGA
SAUGOS TARNYBA ARGUS, UAB
Savicko sporto klubas, UAB
SB lizingas UAB
SEB gyvybės draudimas, AB
SEB Life and Pension Baltic SE Lietuvos filialas
Seesam Insurance AS Lietuvos filialas
SĮ KRETINGOS KOMUNALININKAS
SĮ Vilniaus atliekų sistemos administratorius
SIA Citadele Leasing Lietuvos filialas
SIA UNICREDIT LEASING LIETUVOS FILIALAS
SIGRETA, UAB
SOS VAIKŲ KAIMŲ LIETUVOJE DRAUGIJA
SPLIUS, UAB
SPORTO INFRASTRUKTŪRA, UAB
Sporto Klubas Budora
Sporto klubų sistema, UAB
SPORTO REALISTAI, UAB
Stova, UAB
Sveikieji baltai, UAB
SWEDBANK P&C INSURANCE AS LIETUVOS FILIALAS
SWIFT ARENA už suteiktas paslaugas
Šiaulių vandenys, UAB
TAVO SPORTO AKADEMIJA, UAB
Tele2, UAB
TELEDEMA, UAB
Telia namų/IT ir biuro paslaugos
THE MUSCLE MAKERS, UAB
Trakų raj. KĮK, UAB
Trakų šilumos tinklai, UAB
TRENIRUOČIŲ PASAULIS, UAB
TV Play Baltics (Home3), AS
VAIKO RAIDOS KLINIKA
Verkių būstas, UAB
Verslo tiltas, UAB
Vilkaviškio šilumos tinklai, UAB
Vilniaus šilumos tinklai, AB
Vilniaus vandenys, UAB
VITĖS VALDOS, UAB
VO Gelbėkit vaikus
VS FITNESS
VSA VILNIUS, UAB
Žalgirio plaukimo akademija
SwimCademy plaukimo akademija
- Dalintis
Paslaugų planas MB Plius
Tai klientui (fiziniam asmeniui) skirtas paslaugų rinkinys už fiksuotą mėnesio mokestį.
- Dalintis
Paslaugų planas galioja neterminuotai, kol Jūs nenutrauksite jo galiojimo. Tačiau bankas turi teisę nutraukti paslaugų plano taikymą, išsiųsdamas apie tai klientui pranešimą tais atvejais kai:
-
Klientas nesilaiko mokėjimo paslaugų teikimo taisyklių arba naudojimosi sąlygų;
-
Bankas nebetaiko paslaugų plano ar į jį įtrauktos paslaugos.
- Dalintis
-
Klientas apie paslaugos plano nutraukimą turi informuoti Banką raštu prieš 30 kalendorinių dienų.
-
Nutraukus paslaugų plano naudojimą nepasibaigus kalendoriniam mėnesiui, plano mėnesio mokestis taikomas už kalendorinį mėnesį nepriklausomai nuo nutraukimo dienos. Suma yra nurašoma paskutinę kalendorinę mėnesio diena.
- Dalintis
Taip gali, bet fiziniam asmeniui – nerezidentui užsakius paslaugų planą, papildomai prie plano mokesčio taikomas minimalus pagrindinių banko paslaugų mokestis.
- Dalintis
Valiutos keitimas
Valiutą galite keisti prisijungę prie interneto banko arba atvykę į artimiausią banko padalinį.
- Dalintis
Taip, keičiant valiutą būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
- Dalintis