Dažniausiai užduodami klausimai
Finansavimas
Kasdienės paslaugos
Kitos paslaugos
„Urbo“ – naujas pavadinimas
E-bankininkystė
Jūsų sąskaitoms taikomus mokėjimo operacijų limitus galite rasti Sąskaitos tvarkymo internetu sutartyje arba interneto banke, pasirinkę meniu „Nustatymai“/„Operacijų limitai“. Galiojančius limitus taip pat galite sužinoti atvykę į banko padalinį.
Pasikeisti operacijų limitus galite naudodamiesi interneto banku ar mobiliąja banko programėle. Svarbu prisiminti, kad dėl galimos sukčiavimo rizikos ir Jūsų lėšų saugumo interneto banke ar mobiliojoje programėlėje Jūs galite nustatyti šiuos maksimalius mokėjimo operacijų limitus:
- Vienos mokėjimo operacijos limitas - 200 000 EUR;
- Vienos dienos mokėjimo operacijų limitas - 200 000 EUR;
- Vieno mėnesio mokėjimo operacijų limitas - 2 000 000 EUR.
Interneto banke ar mobiliojoje programėlėje pakeisti limitai įsigalios ne anksčiau nei kitą dieną. Jei Jums reikalingi didesni nei maksimalūs leistini operacijų limitai arba norite, kad jie įsigaliotų nedelsiant, kviečiame atvykti į artimiausią banko padalinį.
- Dalintis
Jei jungiatės „Smart-ID”:
- Patikrinkite, ar vedate teisingą Vartotojo ID. Savo Vartotojo ID galite rasti sąskaitos tvarkymo internetu sutartyje.
- Įsitikinkite, ar įvedate teisingą identifikavimo numerį į asmens kodo laukelį. Jei asmens kodo neturite, identifikavimo numerį, kurį turite vesti asmens kodo laukelyje, galite matyti „Smart – ID“ programėlėje.
Jei jungiatės su „Mobile-ID”:
- Patikrinkite, ar vedate teisingą Vartotojo ID. Savo Vartotojo ID galite rasti sąskaitos tvarkymo internetu sutartyje.
- Įsitikinkite, ar naudojate teisingą telefono numerį ir Jūsų nurodytam telefono numeriui taikoma mobiliojo parašo paslauga.
- Jei neprisimenate sPIN1 ir sPIN2 kodų arba juos užblokavote, informacijos ieškokite mobiliojo ryšio operatoriaus (Telia, Tele2, Bitė, Teledema) internetinėje svetainėje.
Jei jungiatės SMS kodu:
- Patikrinkite, ar vedate teisingą Vartotojo ID. Savo Vartotojo ID galite rasti sąskaitos tvarkymo internetu sutartyje.
- Įsitikinkite, ar vedate teisingą slaptažodį.
- Jei 4 kartus iš eilės neteisingai suvesite duomenis, sistema automatiškai Jus užblokuos 30 min. laikotarpiui, jei 8 kartus – Jūsų prieiga prie interneto banko bus galutinai užblokuota.
- Jei nepavyksta prisiminti slaptažodžio, visada galite bandyti prisijungti kitomis priemonėmis – „Smart-ID“ arba „Mobile-ID“.
- Dalintis
Jei Jūsų prieiga yra laikinai blokuota:
Jeigu prisijungimo lange matote pranešimą: „Jūsų prieiga laikinai užblokuota. Bandykite dar kartą po XXX minučių“, automatiškai ji bus atblokuota po 30 min. Palaukite nustatytą laiką ir pabandykite prisijungti vėl.
Kol laukiate:
- Įsitikinkite, ar vedate teisingą Vartotojo ID. Jums suteiktą Vartotojo ID galite rasti sąskaitos tvarkymo internetu sutartyje.
- Jei jungiatės SMS kodu, pabandykite prisiminti savo slaptažodį.Jei neprisimenate slaptažodžio, bandykite jungtis kitomis priemonėmis – „Smart-ID” arba „Mobile-ID”.
- Prisiminkite, kad leistinas papildomų bandymų (30 min. intervalu) skaičius – 4. Viršijus leistiną papildomų bandymų skaičių, Jūsų prieiga bus automatiškai užblokuota.
Jeigu Jūsų prieiga buvo užblokuota:
Jeigu prisijungimo lange matote pranešimą: „Jūsų prieiga užblokuota.”, dėl atblokavimo skambinkite 19 300 arba +370 52644800, jei esate užsienyje. Į skambučius atsakome darbo dienomis nuo 08:00 iki 17:00 val.
Taip pat galite atvykti į artimiausią „Urbo“ banko padalinį. Su savimi būtinai turėkite asmens tapatybės kortelę arba pasą.
- Dalintis
Vykdomus mokėjimus galite atšaukti prisijungę prie interneto banko ir pasirinkę meniu „Mokėjimai“ -> „Mokėjimų apžvalga ir pasirašymas“. Susiradus mokėjimą, kurį norite atšaukti, paspauskite ant to mokėjimo paskirties stulpelyje esančio teksto.
Atsidariusioje mokėjimo peržiūros formos apačioje paspauskite mygtuką „Atmesti“ bei patvirtinkite atmetimą paspausdami mygtuką „Taip“.
Sėkmingai atmetus mokėjimą, bus parodytas pranešimas „Pavedimas buvo sėkmingai atmestas“, o mokėjimo būsena pasikeis į „Atmestas“.
- Dalintis
Pastebėjus, kad nuo Jūsų sąskaitos nebuvo nurašytos lėšos ar joms nepasiekus gavėjo sąskaitos, gali būti, kad dėl tam tikrų priežasčių, Jūsų pavedimas buvo atmestas.
Ar pavedimas yra atmestas ir kokia to priežastis visada galite pasitikrinti prisijungę prie interneto banko, pasirinkus meniu skiltį „Mokėjimai“ -> „Mokėjimų apžvalga ir pasirašymas“, susiradus Jums svarbų mokėjimą ir paspaudus ant to mokėjimo paskirties stulpelyje esančio teksto.
Atsiradusios mokėjimo peržiūros formos apačioje bus pateikta mokėjimo atmetimo priežastis.
Ieškodami pavedimo „Mokėjimų apžvalga ir pasirašymas“ formoje atkreipkite dėmesį į galimus filtrus. Pasirinkus rodyti tik „Aktualius“ mokėjimus sistema Jums atvaizduos tik šios dienos pervedimus. Norėdami matyti ankstesnio laikotarpio pervedimus pasirinkite „Visi".
- Dalintis
Mobilioji banko programėlė – tai „Urbo“ banko programėlė išmaniesiems telefonams, skirta privatiems ir verslo klientams, kuri suteikia galimybę bet kuriuo metu tiesiogiai valdyti savo finansus „Urbo“ banke naudojantis išmaniuoju telefonu.
Mobilioji banko programėlė pateikiama lietuvių, anglų ir rusų kalbomis.
Atsisiųskite mobiliąją banko programėlę į savo išmanųjį telefoną!
- Dalintis
Pranešimų centro paslaugą galima užsisakyti „Urbo“ banko interneto banke. Norėdami užsisakyti paslaugą meniu punkte „Sąskaitos“, skiltyje „Sąskaitų pranešimai“ pasirinkite „Pranešimų centras“:
- Pasirinkite pranešimų siuntimo būdą;
- Priklausomai nuo pasirinkto pranešimų siuntimo būdo, nurodykite telefono numerį ar elektroninio pašto adresą;
- Pasirinkite sąskaitą, kurios informaciją norite gauti;
- Pasirinkite vieną iš siūlomų sąlygų, po kurios įvykdymo Jums bus siunčiamas pranešimas;
- Įveskite sumą, kurią viršijus ar kuriai sumažėjus bus siunčiami pranešimai;
- Pažymėkite, ar kartu su pranešimu pageidaujate gauti detalesnę sąskaitos informaciją (sąskaitos numerį, sąskaitos valiutą, dabartinį sąskaitos likutį, paskutinės operacijos sumą bei operacijos valiutą);
- Išsaugokite savo pasirinkimus.
- Dalintis
Taip, vienai sąskaitai pranešimai gali būti siunčiami pagal skirtingas sąlygas. Norėdami gauti pranešimus pagal skirtingas sąlygas, kiekvienai norimai sąlygai interneto banke užsisakykite po atskirą pranešimo siuntimą.
- Dalintis
Dabartinę mobiliojo telefono SIM kortelę į specialią pasikeisite savo mobiliojo ryšio operatoriaus salonuose.
- Dalintis
Norėdami atsisiųsti sąskaitos išrašą, pasirinkite meniu „Sąskaitos“ bei „Sąskaitos išrašas“. Nurodykite sąskaitą bei laikotarpį, už kurį pageidaujate gauti sąskaitos išrašą ir spauskite mygtuką „Eksportuoti“.
Atlikę šiuos veiksmus, pažymėkite kokiu formatu (XML, XLS, CSV ar PDF) pageidaujate atsisiųsti sąskaitos išrašą bei paspauskite mygtuką „Išsaugoti“.
- Dalintis
Smart-ID“ naudoja du skirtingus kodus:
- PIN1 yra naudojamas prisijungimui prie elektroninių paslaugų ir prieigai prie paskyrų, pvz., banko sąskaitos;
- PIN2 yra skirtas pasirašymui skaitmeniu būdu, pvz., atliekant banko operacijas ar pasirašant dokumentą.
Dviejų PIN kodų naudojimas leidžia užtikrinti „Smart-ID“ saugumą. Naudotis „Smart-ID“ galite tik tuo atveju, jei turite savo išmanųjį įrenginį ir žinote savo du PIN kodus.
- Dalintis
Taip, prisijungimui prie „Urbo“ banko interneto banko ar mobiliosios banko programėlės galite naudoti kituose bankuose Jums sukurtą „Smart-ID Basic“ paskyrą.
Jeigu pirmą kartą jungiatės su „Smart-ID Basic“ paskyra sukurta kitame banke – papildomai turėsite patvirtinti savo tapatybę kitomis priemonėmis.
Tai padaryti galite šiais būdais:
- Prisijungti prie internetinės bankininkystės su „Mobile-ID“ar SMS kodu ir pažymėti „Smart-ID“ nustatymuose esantį sutikimą, leisiantį ateityje prisijungimui ar dokumentų pasirašymui Jums naudotis „Smart-ID Basic“.
- Atvykti į artimiausią banko padalinį ir paprašyti aptarnaujančio darbuotojo patvirtinti Jūsų turimos paskyros galiojimą (su savimi būtinai turėkite išmanųjį telefoną, kuriame yra „Smart-ID“ programėlė su Jūsų aktyvia paskyra).
- Dalintis
Jei Jūs interneto banke ar mobiliojo banko programėlėje neatliekate jokių veiksmų, kurių patvirtinimui būtų reikalingi PIN1 ar PIN2, tačiau į savo įrenginį gavote pranešimą, prašantį įvesti PIN1 ar PIN2 kodus, jokiu būdu neveskite prašomų PIN kodų. Atšaukite prašomą užklausą ir apie bandymą prisijungti prie Jūsų interneto banko ar mobiliosios banko programėlės nedelsiant informuokite banką nurodytais kontaktais.
Jei Jūsų įrenginys naudoja iOS operacinę sistemą, rekomenduojame „Smart-ID“ programėlėje paspausti atitinkamą mygtuką, kurio paspaudimu apie neteisėtą užklausą bus informuotas paslaugos teikėjas „SK-Solution“.
- Dalintis
Sąskaitos išrašas yra dokumentas, kuriame pateikiama išsami informacija apie visas sąskaitoje atliktas finansines operacijas (įskaitant komisinį mokestį ir kt).
Mokėjimą patvirtinantis dokumentas (mokėjimo nurodymas) – dokumentas, kuriame pateikiama informaciją apie atliekamą mokėjimą. Jeigu šiame dokumente yra užpildyta pavedimo įvykdymo data, tokiu atveju pervedimą galima laikyti įvykdytu.
- Dalintis
Mokėjimą patvirtinantį dokumentą galite rasti Mokėjimai ->Mokėjimų apžvalga ir pasirašymas.
Susiraskite norimą mokėjimą, paspauskite ant jo paskirties ir spustelkite ant spausdintuvo ikonėlės. Dokumentas bus atsiųstas į Jūsų kompiuterį ir paruoštas spausdinimui.
Primename, jog „Urbo“ interneto banke atliktų mokėjimų patvirtinimus galima rasti tik interneto banke arba programėlėje. Tuo atveju, jeigu pavedimą atlikote banko padalinyje, Jus aptarnaujantis banko darbuotojas paprašys Jūsų pasirašyti, patvirtins savo parašu ir pateiks Jums mokėjimo nurodymą.
- Dalintis