Dažniausiai užduodami klausimai
Taupymas
Kasdienės paslaugos
Kitos paslaugos
„Urbo“ – naujas pavadinimas
Paslaugų planai
Paslaugų planai
Užsakyti verslo paslaugų planą gali juridinis asmuo rezidentas, išskyrus juridinius asmenis, kurių bent vienas:
- Dalyvių/akcininkų nuosavybės/kontrolės struktūroje ir/ar bent vienas iš naudos gavėjų yra ne Lietuvos Respublikos pilietis;
- Arba bent vienas iš dalyvių/akcininkų nuosavybės/kontrolės struktūroje yra ne Lietuvos Respublikoje registruotas juridinis asmuo.
- Dalintis
Nuoroda nukopijuota
- Klientas apie paslaugos plano nutraukimą turi informuoti Banką raštu prieš 30 kalendorinių dienų.
- Nutraukus paslaugų plano naudojimą nepasibaigus kalendoriniam mėnesiui, plano mėnesio mokestis taikomas už kalendorinį mėnesį nepriklausomai nuo nutraukimo dienos. Suma yra nurašoma paskutinę kalendorinę mėnesio dieną.
- Bankas turi teisę nutraukti paslaugų plano taikymą, išsiųsdamas apie tai Klientui pranešimą jeigu Klientas nesilaiko Mokėjimo paslaugų teikimo taisyklių ir Naudojimosi verslo paslaugų planu sąlygų Bankas nebetaiko paslaugų plano ar į jį įtrauktos paslaugos.
- Dalintis
Nuoroda nukopijuota
Pakeisti paslaugų planą galite prisijungę prie interneto banko. Užpildžius skaitmeninę prašymo formą, Jūsų planas bus pakeistas nuo kito mėnesio pirmos dienos.
- Dalintis
Nuoroda nukopijuota
- Mokestis mokamas kiekvieno mėnesio paskutinę kalendorinę dieną nepriklausomai nuo to, ar Klientas pasinaudojo į paslaugų planą įtrauktomis paslaugomis;
- Kliento neišnaudotos paslaugos neperkeliamos į kitą kalendorinį mėnesį.
- Dalintis
Nuoroda nukopijuota